Меню сайту
Фотогалерея

Всі фото
Погода в Понінці

ЗВІТ ДИРЕКТОРА

Державного навчального закладу «Полонський агропромисловий центр професійної освіти»

Романюка М.Є.

ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПОСАДІ

ЗА  2018  РІК.

Як директор центру, у своїй діяльності, я керувався Статутом центру, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора навчального закладу, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника професійно-технічного навчального закладу.

В 2018 році наш центр прийняв до своїх лав 175 першокурсників, що становило 100% від державного замовлення. Учнівський контингент становить –  519 чоловік.

За підсумками року учні центру показали хороший рівень навчальних досягнень. З 462 учнів, які закінчували навчання станом на 01.07.2018 року високий рівень мали 6 (1,3%) учнів, достатній – 75 (16,23%) учнів; середній – 295 (63,85%) учнів, початковий – 86 (18,61%) учнів. Відсоток успішності становить 81,39%. Інтегрований відсоток якості знань становить 17,53%.

245 випускників завершили навчальний рік, 240 отримали дипломи кваліфікованих робітників, з них 11 – дипломи   з відзнакою, 5 – отримали свідоцтва.

Саме завдяки оптимальному використанню  цілеспрямованої індивідуальної роботи з учнями, учні центру досягли вагомих результатів в   змаганнях, конкурсах, тощо. Всього  брали участь в обласних олімпіадах та конкурсах – близько 100 учнів.

Вибороли призові місця та стали переможцями – 50 учнів. З них: І місць – 8, ІІ місць – 9, ІІІ місць – 14. Диплом І ступеня в обласному конкурсі фахової майстерності серед учнів ЗПО з професії столяр – Леонець Віталій, викладачі Романюк М.Є., Одюшин В.П., майстер виробничого навчання Бадрак А.О. Диплом ІV ступеня на Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності серед учнів ЗПО з професії столяр – Леонець Віталій, викладачі Романюк М.Є., Одюшин В.П., майстер виробничого навчання Бадрак А.О.

В навчальному закладі працює 34 гуртки.

Учні, які виявили особливі успіхи у навчанні, художній творчості, досягли значних результатів у олімпіадах, конкурсах, змаганнях, творчі колективи центру отримали премії, дипломи, грамоти, подяки. 

Центр підключений до мережі Інтернет з необмеженим доступом, що забезпечило реальні можливості роботи в Інтернеті як для працівників, так і для учнів. Інтернет-технології широко використовуються при підготовці творчих робіт учнями  та педагогами.

Викладачі, майстри виробничого навчання активно впроваджують в освітній процес мультимедійні технології, зокрема із застосуванням мультимедійного проектора, комп’ютерних програмних засобів навчання.

Маємо сайт навчального закладу.

Працівниками центру сплачено військового збору на суму 101828 грн.

Навчальний процес здійснюють 68 педагогів. Зараз навчальний заклад забезпечений спеціалістами з усіх навчальних дисциплін. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті якості, працездатність, інші характеристики.

Було проведено 11 педагогічних рад, працювали школи передового досвіду та молодого педагога, відповідно до планів проводились інструктивно-методичні наради, семінари, засідання методичних комісій.

У центрі працює 4 методичні комісії відповідно до професій, з яких здійснюється підготовка робітників, 1 циклічна методична комісія із загальноосвітніх дисциплін і методична комісія класних керівників та вихователів.

Педагоги плідно працювали на ниві створення методичної літератури.

Педагоги навчального закладу брали активну участь в 49 обласних масових заходах: конкурсах, виставках, семінарах.

Велику увагу приділяю організації харчування, медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників. У їдальнях організоване гаряче харчування для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, для учнів. Щодня більше 100 учнів і працівників отримують гаряче харчування.

Наданню соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування – особлива увага.

В центрі на обліку перебуває 20 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та 80 дітей з малозабезпечених сімей, а також: дітей-інвалідів, які навчаються в закладі – 9, дітей, які проживають у багатодітних сім'ях – 98,  дітей, які постраждали від аварії на ЧАЕС – 3.

Дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування за 2018 рік було виплачено: стипендію у розмірі 368160 грн.; на білизну –  3944грн.; на літературу – 3450 грн.

Для забезпечення гарячого харчування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування було витрачено 645480 грн.

У своїй діяльності співпрацюю з різними громадськими організаціями, залучаю до управління центром педагогічну та батьківську громадськість. Раджуся зі своїми заступниками, педагогічним колективом, батьками, учнями, прислухаюсь до їх думки.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму учнів у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу центру з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації. Наказом по центру призначено відповідального за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

Відповідно бухгалтерських документів залишок на 01.01.2018 року становив 8452,00 гривень. Всього надійшло коштів 1270000,00  грн.;

    • квартирна плата – 258400,00 гривень;
    • плата за проживання в гуртожитку – 120000,00 гривень;
    • оплата за харчування – 84000, 00 гривень;
    • субсидія – 227000, 00 гривень;
    • врожай – 500600,00 гривень.

Отримані кошти були витрачені на:

    • заробітна плата, преміювання – 125000,00 гривень;
    • закупівля матеріалів – 30000,00 гривень;
    • оплата послуг – 120000,00 гривень;
    • виплата коштів за відрядження – 15000,00 гривень;
    • харчування – 50000,00 гривень;
    • оплата за електроенергію – 90000,00 гривень;

Залишок на рахунку 570000 гривень.

Вся документація на витрати оформлена згідно чинного законодавства.

Проведено 2 процедури закупівлі товару та послуг за державні кошти на 2018 рік у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель». Проведені відкриті торги по закупівлі вікон. Розпочато 2 процедури щодо закупівлі тепла та 2 процедури щодо закупівлі електроенергії на 2019 рік для потреб закладу.

Центром було подано 3 цивільні позови в кримінальних справах про крадіжку майна навчального закладу. На даний час вони знаходяться на розгляді в суді (один в апеляційній інстанції). Укладено Колективний договір на 2018-2020 роки між адміністрацією та трудовим колективом центру з додатком. Розроблені 5 положень щодо матеріального забезпечення та заохочення працівників навчального закладу та правила внутрішнього трудового розпорядку.

Ведеться  робота щодо внесення нерухомих об’єктів, що перебувають на балансі закладу, в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно.

Форма входу
Наша адреса
 Хмельницька обл.
Полонський р-н.
м. Полонне, вул. Юзькова, 48
смт. Понінка, вул. Пермоги, 37
Наші контакти
Телефони:
(03843) 7-12-93 - Секретар
(03843) 3-25-06 - Секретар
(03843) 7-12-98 - Директор
(03843) 3-25-06 - Директор
(03843) 7-12-94 - Бухгалтерія
(03843) 3-10-78 - Бухгалтерія
(03843) 7-20-66 - Гуртожиток
(03843) 3-22-60 - Гуртожиток
Факс:
(03843) 7-12-93
(03843) 3-25-06

ppal035@ukr.net
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту
Друзі сайту
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET